Frukost

Nu ska jag käka frukost sen ska ja använda hela min lediga dag för franska och engelska pluggande! Det blev inge film igår, även om jag vela det så hade jag ingen rolig att se och jag va astrött. Vad har hänt med den personen som inte sov på hela natten och tittade på True Blood sedan somras? Bra fråga det. Efter att jag pluggat franska (som kommer att vara längre än 10 minuter denna gång) så ska jag se på film. Om ni undrar varför jag ser på mycket på film så är det därför att jag lär mig en massa engelska under tiden och jag ÄLSKAR att se på film, det kan va det bästa jag vet? Film&musik.. det är det BÄSTA! Jag vet i alla fall att jag ska flytta till USA efter att jag gått klart skolan här och sen ska jag jobba med film. Det är min dröm typ. Fatta kul att hålla på med något man älskar så himla mycket! Och se på film hela dagarna och fixa saker med film och så. Asnice!
Men nu ska jag dra och äta lite fruuuukost. Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0