Franska

Sitter typ och tränar franska nu. Har skrivit ner allt som vi ska kunna i en liten bok, en sånhär liten läx bok. Och jag satt och skrev hela kvällen igår, usch! Ska nog ta och titta på The Good Guy, G-Force eller Finding Bliss? Vet inte vilken av dom som jag ska se så det blir nog alla, om jag orkar. Sen så ska jag äta lite pizza och sova. Jag kommer säkert att bli jätte trött mot kvällen, så jag tror att jag kommer lägga mig tidigare idag.
Jag måste verkligen på stan någon dag, för att jag måste köpa en present till Issa som fyllt år! Hon fyllde år i torsdags, men jag hade inte hunnit köpa något då.
Imorgon kommer Issa hem, wiihooooo! :D men nu ska jag gå och typ ta någon kaka eller något, och typ sätta mig och se på lite film, hejdå!
Hollywood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0