Film dag!

Nu blir det en film dag! Först så ska Madde komma hit och vi ska sitta och glo på NigaHiga i kanske 1 timme eller nå.. sen ska vi se på Spirited Away, ÄLSKAR DEN FILMEN! Har gjort det sedan jag var typ.. 4? Sen när hon gått hem så ska jag se på lite film själv, va uppe ganska länge inatt, tror inte att det blir så inatt. Eller kanske, men jag tror inte att jag kommer blogga, jag ska nog bara se på en massa film i så fall.
Men nu snart som sagt så kommer Madde hem till mig och vi ska se på en massa film! Jag kan bara inte fatta att det är tisdag idag?! Det känns som om det har gått jättelänge av lovet, men det är ju bara bra? :D
Aja, bloggar mera lite senare, ska gå och fixa mej nu!
Två av mina favorit bilder på Kristen Stewart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0