Dagen... Maria, Issa!

Hahaha, fyfaaaaaaaaaaan va kul vi hade hemma hos Maria efter skolan asså! Vi gick hem till Maria då, och sen först så hade vi typ inget att göra, sen så bestämde vi oss för att göra filmer och klä ut oss med peruker och en massa annat. Så gjorde vi det. HAHAHA, DOM BLEV HUR KNÄPPA SOMHELST! Sen efter det så gjorde vi en skräckfilm med en riktig filmkamera. Hahaha, fyfan va kul det va! Den blev så himla fin :D sen satt vi ba på Marias rum och sen fick jag (såklart) den galna idén att dricka uppochner, så vi gjorde det. Det blev.. fint :) hahaha. Men snart så ska jag plugga -.- usch. Det bästa är att dom har flyttat engelskan tills på fredag typ ännu nästa vecka, så de e.. bra!
Men nu ska jag se vad jag har för filmer att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0