Yeah!

Tjaaaaa! Jag var nyss med Lina men hon gick hem för ett litet tag sedan. Vi såg på Step Brothers. En ganska bra film faktiskt. Och jag tycker att alla borde lyssna på låten Check It Out ;)
Den e SJUUUUUKT bra! Men i alla fall så hade vi typ franska, NO, hemkunskap och idrott idag. De va sjukt tråkigt. Särsilt idrott. Fyfan, de e det värsta jävla ämnet som finns! Vem fan kom på det egentligen?! Men nu funderar jag på att sätta igång lite TrueBlood, fyfan va längsen det var jag såg på det. Och sen under tiden så tänkte jag plugga lite NO/SO/hemkunskap/svenska. Det är tur att jag inte har några prov, det är ju sjukt nice! För jag ÄLSKAR att plugga bara lixom för att :) de e sjukt chill. För man behöver ju inte komma ihåg något eller nåt. Men jag vet inte, jag kanske ska börja med en dusch innan jag pluggar? Eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0