Trött...

Nu är jag trött som fan menjag orkar inte gå till badrummet och borsta tänderna. Fyfan. Jag vill se en till film men jag vet att jag inte kommer att orka. Jag och Madde såg nyss på Nyckeln till Frihet. Den var faktiskt ganska bra. Men dn kunde ju vart bättre. Jag kanske gör ett MovieTime inlägg om den filmen. Omg, shit, jag orkar knappt skriva hahahaha. Men jag snackar i alla fall med Madde på skype nu men vi säger inte så mycket. På såndag ska jag Issa Madde och Lina åka slalom! Första gången det här året, faaan va nice! Eller oj, nu skulle Madde sova så nu snackar vi inte längre. Men i alla fall, FÖRSTA ÅKET I ÅR! Fett gryyyyymt! Men nu orkar jag verkligen inte skriva mera, jag vet att klockan typ e aslite, men jag e skittrött för att typ jag har haft mycket att göra den här veckan. Skolan e cp. Men nu ska jag typ dra och kanske se på en liten film tills ja somnar ;) puss på er alla och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0