Stan, julklappar

Hejsan! Har nyss kommit hem från stan. Va där med Issa&Madde. Haha, vi garva asmycket! För att vi va lite knäppa. Eller asså, man är ju inte knäpp om man garvar :) bara normal! Men vi GJORDE knäppa saker som vi garva åt HAHA. Men i alla fall så skulle Madde köpa 1000 julklappar och slösa pengar -.- asså, jag köper aldrig julklappar till någon, det är onödigt. Eller jo, bara till Issa. Men så köpte hon typ en massa saker och sen så skulle Issa&Madde köpa typ assköna skor, och jag ba: wow, dom va ju skitsköna! 
Men jag bestämde mig för att inte köpa dom men Issa och Madde köpte dom. Sen så åkte Issa hem och jag och Madde stannade kvar på stan ett litet tag, och sen så gick vi på Ur&Penn och där hade dom VÄRSTA SNYGGA ÖRHÄNGERNA! Och Madde köpte ett par rosetter och det hängde ner kedjor från dom, ett par guldiga, och ett par andra som va typ ringar som hängde från varandra. Och jag köpte typ ett par ringar som va guld/svarta. Eller asså det var guldiga prickar på svart. Men japp, och sen så åkte vi hem till mej och tänkte se på en film men då måsta Maddde hem. Men det va en asnice dag! Förrutom att jag typ hatar alla ansiktskrämer ._.
Men nu ska jag dra och äta, plugga och se på lite film som vanligt ;) de va aslänge sen jag gjorde ett MovieTime inlägg så det kommer idag/imorrn. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0