Sova

Tänkte ta och sova snart för jag ska upp ungefär klockan 9 imorrn eller något sånt för jag ska ju dra och åka lite slalom med tjejerna. Och backarna öppnar 10 och stänger 4 och jag vill åka så mycket jag hinner! Jag kanske t o m måste upp 8 eller nå. Så det är nog bäst att jag går och sover nu snart. Sitter och snackar med Issa. Som kanske också snart borde gå och lägga sig ;) asså, fyfan att jag, Issa och Madde måste ha hjälm imorgon. Jag vill inte ha hjälm! Dom andra två kanske vill, MEN INTE JAG! Det förstör min frisyr! Usch!
Men aja, det är väll bra på något sätt...? Just nu så sitter jag och äter ostkrokar och dricker sockerdricka. Drack julmust nyss, men... jaaa :) jag borde nog plugga imorgon så fort jag kommer hem efter skidåkningen! För jag har massor att göra. Btw: det blev ingen mer film idag, tror inte att det blir heller. För jag tror inte att jag orkar se på någon film just nu. Jag vet att jag kommer att typ somna mitt i filmen eller något och jag pallar inte se halva idag och halva imorrn och så... men nu ska jag snacka lite mera med Issa och sen ska jag nog sova :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0