Ostkrokar

Jag ska dra och fixa lite ostkrokar snart. Jag har gjort klart NO uppgifterna så jag känner mig ledig, och jag lockade nyss mitt hår och sen satte jag upp det, liiiiiite jag sliter på mitt hår eller...?Och nu ska jag sticka och duscha snart och sen ska jag se på VD.
Jag och Issa snackade nyss om gamla minnen och tittade på gamla bilder och skrattade en aning mycket. Men nu när jag tänker efter bara såhär, så tänker jag duscha imorrn. För imorrn så ska jag vara med Maria, Isa, Issa och Ellen. Fertt nice! Och dagen då vi slutar i skolan så ska jag hem till Madde och fira jul där med Madde, Issa och Lina. Det kommer att bli fett kul! Jag ska hitta på något att köpa till dom, men jag vet inte vad...
Aja, jag bloggar säkert mera inatt eftersom att det är en ganska så chill dag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0