Längesen jag gjorde ett MovieTime inlägg

Fan va längesen det var jag gjorde ett MovieTime inlägg. Kanske ska göra ett precis innan jag duschar nudå. Vad tycker ni, om en ny eller gammal film? Jag tror att det blir om en gammal, för jag har inte sett någon bra ny på senaste tiden. Eller så gör jag ett ikväll. När jag tittade på julkalendern inatt, så blev jag SKIT TRÖTT! Jag la mig kanske typ senast halv 1. Det är illa... VÄLDIGT illa! Men vad tycker ni om att Jay vann idol då? :) jag tittar inte på idol så jag vet inte vad jag ska tycka...
Men i alla fall så ska jag dra och duscha nu och sen så ska jag nog till Ellen eller Maria. As nice!
Men hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0