Julklappar

Nu har jag nästan köpt alla julklappar! Jag har bara lite mer att köpa till Issa. Ska nog inte säga här vad jag köpt hittils eftersom att Madde, Lina och Issa läser min blogg. Men jaa.. jag kan säga sen efter att dom har fått dom ;) imorrn ska jag dra ner på stan och köpa den sista julklappen. Och det blir nog... roligt :) hahaha, jomen jag ska på stan med Lina och det kommer säkert att bli askul! Och sen på fredag är det jul! Och då hoppas jag att jag får min lilla bebis! 10.1 tum!


Vi hade i alla fall sista provet för terminen idag. NO... det BÄSTA ämnet dom finns! Jag älskar NO! Det finns inget bättre asså, NO in my <3
... eller inte. Så ikväll så ska jag se på en massa film och mysa. Och sen efter de så ska jag nog... kanske sova klockan 02.00 eller nå. För inatt ska ja fan va uppe! Även om de är skola imorrn hihi. Men aja. Hejdå! Kommer ett inlägg ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0