Inte bloggat på kanske 3 dagar ?

Jag har inte bloggat på 3 dagar, sorry. Men jag har inte riktigt haft tid.
Idag så va jag med Ellen, Maria och Issa. Vi hade kul och tittade på Hipp Hipp Hora. Haha, den filmen är ganska bra... men man har ju sett den typ 1000 gånger. Sen så åkte jag hem. Och nu gör ja typ inget. Imorrn så vet jag inte vad jag ska göra. Om precis en vecka är det jullov! Jag längtar! Och sen så nästa tisdag så är det NO prov. Fyfan. Jag måste läsa igenom kapitlet några gånger idag. Och sen göra alla uppgifter som står på planeringen. Men jag lovar att jag ska blogga varje dag. Det var bara så att jag inte hade tid ju. Men hejdå!

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-16 @ 20:01:13
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0