Hej

Jag har precis tittat klart på två avsnitt av The Vampire Diaries. Det slutade jätte spännande! Så jag bara LÄNGTAR tills nästa torsdag då det kommer ut ett till avsnitt. Men tills dess så ska jag nog titta på TrueBlood. Men JUST NU så ska jag se alla avsnitten som varit av julkalendern! Det är ju ett par... och jag har inte sett ett enda såå... yes!
Men jag ska nog upp ganska tidigt imorrn om jag ska hinna duscha och sen typ torka håret. För jag ska ju vara med mina vänner, och jag tänker inte gå ut med blött hår för då kommer det att frysa haha. Och nu sa Issa att hon skulle sova ett litet tag och sen vakna. Jag hoppas att hon vaknar... för annars har inte jag någon att snacka med på hela natten.
Men nu ska jag typ se på julkalendern (alla avsnitt) och sen efter det så kanske Madde och kanske Lina kommer att logga in och vi ska se på film tillsammans! Kommer bli skit nice! Men om dom inte gör det så får jag väll typ se på TrueBlood. Haha, älskar att vara uppe om nätterna! Det är så mysigt!
Men nu så ska jag dra då. Undra vad julkalendern handlar om? Jag vet inte ens vad den heter hahaha. Men får väll reda på det nu då ;) puss!
Bild från The Vampire Diaries.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0