Grymt

Nu ska jag på typ kalas och sen ska jag se på film. Jag ska bara byta om. Jag tittade nyss på The Clique, och den va faktiskt ganska bra! En sån här typ som Wild Child.

Och jag älskar verkligen Wild Child. Men i alla fall så ska jag kanske se på Adventureland eller på Sydney White sen. Jag vet inte riktigt. Kanske båda också. Men aja.
Nu ska jag gå och fixa mig, som sagt så blev mitt hår inget ljusare, det bara stinker hårfärg just nu. Inget mer. Men jag ska köpa vanlig röd på typ måndag. För jag MÅSTE färga mitt hår. Annars ser det ju helt... jag vet inte vad, men de e hemskt! Jag bloggar kanske mera efter att jag ätit och så, och jag ska ju sitta vid datorn ett tag och så, ska bara stänga av den nu, och sen så ska jag kanske se lite på TrueBlood. Fan va nice! Aja, hejdå! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0