Dagen

Idag så var jag i skolan som vanligt och jag, Maria, Elen, Madde och Issa hade bestämt att vi skulle ha på oss midje kjolar. Och det var den första dagen jag hade på mig strumpbyxor i skolan. Men jag hade ingen midje kjol så jag gjorde en av ett linne! Blev inte så dåligt faktiskt... och i skolan så såg vi på den där nya Sherlock Holmes filmen på svenskan. Den var verkligen jätte bra! Eller vi såg inte klart på den men den var spännande! Men sen så skulle jag i alla fall på stan och köpa den där LIVE färgen! OCH JAG GJORDE DET! Den är jättefin. Värsta röd och allt. Och med röd menar jag VÄLDIGT röd. Här får ni en bild på hårfärgen, men bilden under visar hur röd den egentligen är för jag fick ingen bra bild när jag knäppte den.
Sådär röd är den.

Men det är ju inte säkert att mitt hår blir sådär eftersom att jag har ganska mörkt hår från alla andra mörk röda färger. Men det blir nog endå säkert bra. Jag ska nog färga efter jul. Innan skolan lixom.
Sen efter att jag köpt hårfärgen så åkte vi hem till Lina och tittade på When a Stranger Calls, DEN ÄR SJUKT BRA! Fast jätte läskig... men jag tycker att ala som gillar att se på skräckfilmer borde se den om dom inte sett den!
Sen så åt vi lite och sen måsta jag hem och när jag kom hem åt jag lite mer, och sen så sitter jag här nu och pluggar. NO just nu, men jag gjorde klart SO'n nyss. Men nu ska jag fortsätta med NO'n för jag SKA bli klar med ala studie uppgifter tills imorrn, om jag så ska sitta hela natten och göra klart dom! MVG uppgifterna är faktiskt ganska svåra, MEN VEM BRYR DIG! Nu ska jag fortsätta plugga, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0